Καταναλωτικές διαφορές: Δείτε τις πιο συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις!

adrpoint.jpg

Καταναλωτικές διαφορές: Δείτε τις πιο συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις!

Τί είναι καταναλωτική διαφορά;

Αν έχετε πρόβλημα με προϊόν ή υπηρεσία που αγοράσατε, για παράδειγμα αν ο έμπορος αρνείται να επιδιορθώσει ένα προϊόν ή να σας επιστρέψει τα χρήματά σας σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε, τότε αντιμετωπίζετε μία καταναλωτική διαφορά!

Τι μπορείτε να κάνετε σε περίπτωση που βρεθείτε αντιμέτωπη/ος με μία καταναλωτική διαφορά;

Στην περίπτωση αυτή μπορείτε να υποβάλλετε την καταγγελία σας με εύκολο και απλό τρόπο, ηλεκτρονικά! Η εναλλακτική επίλυση διαφορών είναι συνήθως μια οικονομικά προσιτή και απλή διαδικασία που μπορεί να σας βοηθήσει ώστε να μη χρειαστεί να προσφύγετε στη δικαιοσύνη.

Ποιους τρόπους αγοράς καλύπτει η διαδικασία εναλλακτικής επίλυσης διαφορών;

H διαδικασία εναλλακτικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών καλύπτει τις διαδικτυακές αγορές, τις αγορές από το κατάστημα και τις αγορές από απόσταση (telemarketing).

Πως μπορείτε να υποβάλετε την αναφορά σας;

Υπάρχουν τρείς τρόποι. Αρχικά ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει να ολοκληρώσει το αίτημά του ηλεκτρονικά, κάνοντας ένα απλό κλικ εδώ!  Επιπλέον, μπορεί να επισκεφθεί το ADR point και να υποβάλλει δια ζώσης το έντυπο αναφοράς. Τέλος μπορεί να υποβάλλει αναφορά στην Ευρωπαϊκή Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών επιλέγοντας ως φορέα επίλυσης το ADR point.

Πως επιλύεται η διαφορά σας στο κέντρο μας;

Ακολουθούμε πέντε βασικά βήματα προκειμένου να επιλυθεί η διαφορά σας.

  1. Υποβολή Αναφοράς
  2. Ενημέρωση του Προμηθευτή
  3. Ανάθεση σε διαμεσολαβητή
  4. Έναρξη Διαδικασίας Επίλυσης
  5. Ολοκλήρωση διαδικασίας