Τι κάνουμε όταν έχουμε πρόβλημα σε μία ηλεκτρονική αγορά;

giaola.png

Τι κάνουμε όταν έχουμε πρόβλημα σε μία ηλεκτρονική αγορά;

- Έστειλα προκαταβολή αλλά δεν μου έστειλαν το προϊόν που ήθελα!

- Μου ήρθε λάθος νούμερο στην παραγγελία μου ενώ είχα παραγγείλει το σωστό!

- Το προϊόν που μου έστειλαν, είναι διαφορετικό από αυτό που είδα στην φωτογραφία στην ιστοσελίδα!

Αυτές είναι ορισμένες από τις υποθέσεις καταναλωτικών διαφορών που έχει αναλάβει το κέντρο μας. Υποθέσεις και διαφορές που συμβαίνουν καθημερινά σε όλους μας, δυσκολεύοντας την καθημερινότητά μας αλλά και τις αγορές αναγκαίων προϊόντων.

Σε περίπτωση που έχετε και εσείς μια καταναλωτική διαφορά μπορείτε να ολοκληρώσετε το αίτημά σας για την επίλυση της, απλά και εύκολα, κάνοντας κλικ εδω