Ηλεκτρονική επίλυση διαφορών: 24.000 ευρωπαίοι καταναλωτές και e shops έλυσαν τις διαφορές τους online

Ηλεκτρονική επίλυση διαφορών: 24.000 ευρωπαίοι καταναλωτές και e shops έλυσαν τις διαφορές τους online

Ηλεκτρονική επίλυση διαφορών: 24.000 ευρωπαίοι καταναλωτές και e shops έλυσαν τις διαφορές τους online

Πολύ ενθαρρυντικά είναι τα στοιχεία για τη χρήση της ευρωπαϊκής πλατφόρμας ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών. Περισσότεροι από 24.000 ευρωπαίοι καταναλωτές χρησιμοποίησαν μέχρι σήμερα την πλατφόρμα για να επιλύσουν τη διαφορά τους με ευρωπαίους προμηθευτές σε μια διαδικασία που χαρακτηρίζεται από ταχύτητα, ελάχιστο κόστος και υψηλή αποτελεσματικότητα.

Η πλατφόρμα λειτουργεί το πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Κανονισμού 524/2013 και της Οδηγίας 11/2013 για την εξωδικαστική επίλυση των καταναλωτικών διαφορών και μπορούν να υπαχθούν σε αυτή όλες οι διαφορές από online συναλλαγές μεταξύ προμηθευτή και καταναλωτή. Αποτελεί ένα έξυπνο και βολικό περιβάλλον επίλυσης ιδιαίτερα για τις διασυνοριακές συναλλαγές.  

Σήμερα στην Ευρωπαϊκή  Πλατφόρμα έχουν εγγραφεί 260 φορείς Εναλλακτικής επίλυσης διαφορών στα κράτη μέλη της ΕΕ. Το ADR point είναι ο πρώτος ιδιωτικός φορές εναλλακτικής και ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών και έχει συνδεθεί με την πλατφόρμα τον Ιούλιο του 2016. Μέχρι σήμερα το ADR point έχει λάβει αιτήματα για εξωδικαστική επίλυση κυρίως σε τομείς λιανικού εμπορίου, καθυστέρησης πτήσεων, εγχώριων και διασυνοριακών διαφορών με μέσο χρόνο επίλυσης τις 27 ημέρες.