Ωραία. Όσο ωραία γίνεται!

Γιατί για να βρίσκεστε εδώ σημαίνει πως αγοράσατε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία από ένα e-shop και τα πράγματα εξελίχθηκαν με τρόπο που δεν περιμένατε. Συμβαίνουν αυτά! Το σημαντικό είναι να έχετε τη δυνατότητα να λύσετε το πρόβλημα με εύκολες διαδικασίες. Για αυτό, το ADR point σας δίνει την ηλεκτρονική επίλυση.

Δεν έχει σημασία αν το e-shop από το οποίο αγοράσατε βρίσκεται στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό. O κόσμος του ηλεκτρονικού εμπορίου δεν έχει σύνορα. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι πως αφού αγοράζουμε με ένα κλικ, πρέπει και να λύνουμε τις διαφορές με ένα κλικ.


ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΗΕΔ

Το ADR point παρέχει στους καταναλωτές πρόσβαση στην ευρωπαϊκή πλατφόρμα ΗΕΔ, μια σημαντική ευρωπαϊκή πρωτοβουλία που εισάγει στην Ευρωπαϊκή Ένωση την ηλεκτρονική επίλυση των καταναλωτικών διαφορών. 

 

 

Πρόκειται για μια απλή και εύκολη διαδικασία που αλλάζει την ποιότητα των διαδικασιών επίλυσης.


Κανονισμός (ΕΕ) 524/2013

Ο Κανονισμός 524/2013 προβλέπει τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής Πλατφόρμας ΗΕΔ. Από 9.1.2016 κάθε e-shop στην Ευρωπαϊκή Ένωση παρέχει στους καταναλωτές-πελάτες του σύνδεσμο προς την πλατφόρμα, που θα τους δίνει τη δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης των διαφορών τους.


Φορείς ΕΕΔ

Η Ευρωπαϊκή Πλαφόρμα ΗΕΔ περιλαμβάνει όλους τους ευρωπαϊκούς φορείς εναλλακτικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών που είναι πιστοποιημένοι με βάση την ευρωπαϊκή οδηγία 2013/11 στα εθνικά μητρώα των χωρών της ΕΕ και στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή. 


Online Ευρώπη

Με τη χρήση της ευρωπαϊκής πλατφόρμας ΗΕΔ οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά το αίτημά τους και αυτό να ανατεθεί για επίλυση σε ένα από τους ευρωπαϊκούς φορείς ΕΕΔ. Η Ευρώπη δίνει βήμα στην ηλεκτρονική επίλυση και κάνει ταχύτερη και ευκολότερη την επίλυση των καταναλωτικών διαφορών.


Γνωρίστε την πλατφόρμα

Κάντε κλικ στους παρακάτω συνδέσμους για γνωρίσετε καλύτερα την ευρωπαϊκή πλατφόρμα ΗΕΔ

Μάθετε τα 4 ΚΥΡΙΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ

Διαβάστε τις ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Δείτε τους ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΕΕΔ


ΚΛΙΚ και ... ξεκινήσατε! 

Η πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες επίλυσης της ευρωπαϊκής πλατφόρμας είνα απλή για τον καθένα. Το ADR point  σας οδηγεί σε αυτό το online περιβάλλον. Κάντε ΚΛΙΚ στην παρακάτω εικόνα και ...ξεκινήστε τη διαδικασία επίλυσης.

 eu odr platform

 


YOUSTICE

Το ADR point είναι το μοναδικό Κέντρο ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών στην Ελλάδα και από τα πρώτα σε ολόκληρη την Ευρώπη, που αποτελεί επίσημο πάροχο ODR της μεγαλύτερης πλατφόρμας online επίλυσης διαφορών YOUSTICE.

 

Και αυτό κάνει το πρόβλημά σας να απέχει 5 κλικ από τη λύση του! Ίσως και μόνο 1!


Κλικ 1: Ξεκινάτε με ένα κλικ στο www.youstice.com

Κάνετε login και υποβάλετε την αναφορά σας για το e-shop από το οποίο αγοράσατε,  προτείνοντας τις ενέργειες που εσείς επιθυμείτε για τη λύση της διαφοράς. Είστε ήδη μέλος της κοινότητας YOUSTICE!  Αν το e-shop είναι επίσης μέλος της πλατφόρμας YOUSTICE, λαμβάνει αμέσως την αναφορά σας. Αν αποδεχθεί και τη λύση που προτείνετε, η διαφορά σας ήδη λύθηκε! Απλά και ηλεκτρονικά.


Κλικ 2: Απευθείας διαπραγμάτευση

Είναι όμως πολύ συνηθισμένο το e-shop να αντιπροτείνει μια δική του λύση, στη λύση που εσείς προτείνατε. Ξεκινάτε λοιπόν μια απλή ηλεκτρονική διαπραγμάτευση, ανταλάσσοντας προτάσεις, προκειμένου να καταλήξετε σε συμφωνία. Όλα εύκολα, με εικονογράμματα, με απλή τεχνολογία. Και με μια μεγάλη καινοτομία: Κάθε πλευρά βλέπει το περιβάλλον στη δική της γλώσσα! Όπως θα παρατηρήσατε, μέχρι στιγμής το ADR point δεν έχει ασχοληθεί με την επίλυση της διαφοράς.  


Κλικ 3: Αποστολή της διαφοράς στο ADR point

Αν η διαπραγμάτευση δεν καταλήξει σε συμφωνία και δεν επιθυμείτε να πάτε στα δικαστήρια, μπορείτε με ένα ΚΛΙΚ στο εικονίδιο «ΥΠΟΒΟΛΗ ΓΙΑ ΕΠΙΛΥΣΗ» να στείλετε τη διαφορά σας για επίλυση στο ADR point. Εμείς λαμβάνουμε όλο το ιστορικό της διαπραγμάτευσης και ξεκινάμε τη διαδικασία επίλυσης. 


Κλικ 4: Ανάθεση σε φυσικό πρόσωπο του ADR point

Το ADR point αναθέτει την επίλυση της διαφοράς σε ένα φυσικό πρόσωπο και γνωστοποιεί τα στοιχεία του στα δύο μέρη της διαφοράς. Κάθε μέρος έχει το δικαίωμα εντός 24 ωρών να αρνηθεί τον ορισμό του. Αυτό μπορεί να γίνει μέχρι τρεις φορές από το κάθε μέρος. Το φυσικό πρόσωπο που τελικά θα αναλάβει, λαμβάνει όλο το ιστορικό της διαπραγμάτευσης και ξεκινά τις ενέργειες επίλυσης. Τα μέρη και το φυσικό πρόσωπο μπορούν μέσα από την πλατφόρμα να ανταλλάξουν μηνύματα, έγγραφα, videos, φωτογραφίες και κάθε αποδεικτικό στοιχείο που θεωρούν χρήσιμο. Όλα τα δεδομένα προστατεύονται από συστήματα υψηλής τεχνολογίας.


Κλικ 5: Λύση ακόμη και σε 7 μέρες!

Το φυσικό πρόσωπο προτείνει λύση μέσα σε 7 μέρες (και σε 30 μέρες για πιο σύνθετες διαφορές) από τη στιγμή που θα αναλάβει την επίλυση της διαφοράς και το σχετικό υλικό. Κοινοποεί τη λύση παραθέτοντας συνοπτικά το σκεπτικό του και καλεί τα μέρη να επιβεβαιώσουν την πρόθεσή τους να την εφαρμόσουν κάνοντας κλικ στο εικονίδιο "ΑΠΟΔΟΧΗ ΛΥΣΗΣ". Τα μέρη πρέπει μέσα σε 30 ημέρες να ολοκληρώσουν τις ενέργειες που απαιτεί η λύση που συμφώνησαν. Το YOUSTICE έχει εδώ ακόμη μια καινοτομία: οι επιχειρήσεις που είναι μέλη του, δεσμεύονται να επιλύουν τουλάχιστον το 80% των διαφορών τους με τους καταναλωτές και να εφαρμόζουν τουλάχιστον το 98% των λύσεων που προτείνει το φυσικό πρόσωπο.

Αυτό ήταν όλο. Απλά, γρήγορα και εύκολα. Λύση online μέσα σε λίγες ώρες ή σε λίγες μέρες! Μπείτε στο Youstice και αλλάξτε άποψη για την επίλυση των διαφορών



Πρέπει ακόμη να γνωρίζετε πως

  • αν το e-shop δε συνεργάζεται ακόμη με το YOUSTICE, μπορείτε στην υποβολή της αναφοράς να συμληρώσετε το e mail του και θα φροντίσουμε εμείς να επικοινωνήσουμε μαζί του προκειμένου να μπει στο περιβάλλον ηλεκτρονικής επίλυσης YOUSTICE. Αν δεν το αποδεχθεί, θα του προτείνουμε να επιλύσει τη διαφορά σας χωρίς τη χρήση online διαδικασιών. Αν και αυτό δεν το αποδεχθεί, δεν μπορεί να ξεκινήσει η διαδικασία εναλλακτικής επίλυσης
  • η χρήση της πλατφόρμας YOUSTICE και οι διαδικασίες εναλλακτικής επίλυσης είναι δωρεάν για τους καταναλωτές. Διαβάστε περισσότερα για την πολιτική αμοιβών
  • τα μέρη έχουν τη δυνατότητα να αποσυρθούν από τη διαδικασία επίλυσης σε οποιοδήποτε στάδιό της
  • σε κανένα στάδιο της διαδικασίας ηλεκτρονικής επίλυσης δεν απαιτείται η φυσική παρουσία των μερών, ούτε είναι υποχρεωτική η παράσταση δικηγόρων.

ΝΑ ΜΗ ΞΕΧΑΣΩ!

Πριν από την υποβολή αναφοράς και την έναρξη των διαδικασιών επίλυσης τα μέρη πρέπει να διαβάσουν τους ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ του ADR point